x تبلیغات
hireeucom

بررسی تفاوت های سیستم اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر

 

 

انتخاب و استفاده از سیستم اعلام حریق مناسب یک نیاز نیست بلکه در انتخاب آن به عواملی مانند نیاز کاربر انتخاب بین هزینه کمتر، کارایی بیشتر و کاهش زمان نصب بستگی دارد. از مرسوم ترین سیستم های اعلام حریق نوع متعارف و آدرس پذیر می باشد. که در این مقاله به بررسی تفاوت های سیستم اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر می پردازیم.

در بیان تفاوت این نوع سیستم باید گفت که تمام وسایل وصل شده به سیستم آدرس پذیر دارای آدرس مخصوص می باشند تا در زمان آتش سوزی تشخیص داده شود کدام وسیله دقیقا فعال شده است و اطلاعات خود را برای سیستم مرکزی ارسال نماید. اما در نوع سیستم متعارف هیچ مکانیزمی برای تشخیص نقطه آتش سوزی به صورت دقیق وجود ندارد.

راهنمای کابل کشی و نصب تجهیزات سیستم اعلام حریق

در ابتدای کار برای شروع بایستی نقشه سیستم اعلام حریق را مطالعه نماییم تا راهنمای کابل کشی و نصب تجهیزات سیستم اعلام حریق برای ما باشد. در صورتی که سیم کشی از قبل اجرا شده است باید نقشه را با آن تطابق دهید تا در صورت وجود اشکال آن را بر طرف نمایید. با توجه به زمان و نقش سیستم اعلام حریق آنها را می توان به دو دسته 1- کابل­‌های مدار های که قبل از آشکار شدن آتش  استفاده می‌­شوند مانند کابل‌­های دتکتورها و شستی ها و 2- کابل­‌های مدار های  که بعد از کشف آتش استفاده می­‌شوند مانند کابل­‌های منبع تغذیه، آژیرها و چراغ‌ ها تقسیم کرد.

دتکتورهای گازی اعلام حریق

دتکتور گازی یکی از اجزای اعلام حریق موجود در بازار دکتورهای گازی اعلام حریق می باشند. وظیفه این وسیله تشخیص گاز موجود در محیط است تا پیش از وقوع دتکتور فعال شده و هشدار گازهای سمی و خطرناک در محیط را می دهد. دکتورهای گازی موجود در بازار انواع مختلفی دارند که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

·         دتکتور گازی ثابت

·         دتکتور گازی پرتابل

 

اجزای دتکتور گازی

این نوع دتکتور از دو قسمت سنسور و ترانسمیتر تشکیل شده است. که از سنسور برای تشخیص گازهای خطرناک و ترانسمیتر جهت نمایش و کنترل استفاده می شود. که دتکتور گازی بسته به نوعشان دارای سنسورهای متفاوتی هستند. سنسورهایی که در این نوع  دتکتورها استفاده می شود یک یا چند مورد از موارد زیر استک

·         سنسور با فناوری مادون قرمز

·         سنسور الکترو شیمیایی

·         سنسور نیمه هادی

·         سنسور کاتالیستی

·         خروجی دتکتور گازی

 

ویزای کار اتریش

 

یکی از مطمئن ترین راه های مهاجرت به اتریش ویزای کار اتریش می باشد. کشور اتریش به علت ثبات اقتصادی که دارد باعث شده افراد زیادی به این کشور مهاجرت کنند. اگر شما هم قصد کار و مهاجرت کاری به اتریش را دارید، باید ویزای کار اتریش را داشته باشید. ما در این مقاله یک سری از نکات دریافت ویزای کار اتریش را برا شما بیان خواهیم کرد.

چگونه برای ویزای کار اتریش اقدام نماییم؟

در ابتدا شما باید کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش را دریافت کنید. که مراحل دریافت این کارت به شرح زیر می باشد:

·        پیدا کردن کار در اتریش

·        درخواست مجوز برای کار در اتریش

·        درخواست دریافت ویزا برای کار در اتریش

·        ورود به اتریش

انواع .یزای کار اتریش

راه های گوناگونی برای مهاجرت به اتریش وجود دارد که یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به این کشور مهاجرت کاری می باشد.

افرادی که در حوزه اتحادیه اروپا زندگی می کنند، برای کار در اتریش به ویزای کار اتریش نیاز ندارند و فقط با ثبت نامه در شهرداری می توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

اتباع کشورهای بجز اتحادیه اروپا، باید حتما ویزای کار اتریش دریافت نمایند. این افراد از دو طریق می توانند برای کار به اتریش مهاجرت کنند.

·        ویزای کاری اتریش از طریق پیشنهاد کاری Job Offer

جاب افر اتریش ینی دریافت پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای اتریشی. متقاضیان ورود به بازار کار اتریش در صورتی که شرایط اولیه رو داشته باشند، می توانند با راسال رزومه کاری خود به کارفرما اتریشی دعوتنامه رسمی برای کار در ان کشور را دریافت نماید.

حداقل امتیاز مورد نیاز در سیستم امتیازبندی برای این دریافت ویزا 55 است. فردی که این امتیاز را دریافت نماید می تواند به اخذ کارت اقامتی قرمز-سفید- قرمز اقدام نماید، که مدت اعتبار این کارت 2 سال است و قابلیت تمدید نیز دارد.

اطلاعات امتیازبندی ویزای جاب آفر کشور اتریش مانند جدول زیر می باشد:

میزان تحصیلات

تحصیلات فنی و حرفه ای

تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی

فارغ التحصیل از موسسات آموزش عالی

۲۰ امتیاز

۲۵ امتیاز

۳۰ امتیاز

سن

حدکثر سن ۳۰ سال

حداکثر سن ۴۰ سال

۱۵ امتیاز

۱۰ امتیاز

تجربه کاری

هر سال تجربه کاری در داخل اتریش

هر سال تجربه کاری در خارج از اتریش

۲ امتیاز

۴ امتیاز

مهارت زبان آلمانی

سطح زبان A1

سطح زبان A2

سطح زبان B1 و بالاتر

۵ امتیاز

۱۰ امتیاز

۱۵ امتیاز

مهارت زبان انگلیسی

سطح زبان A2

سطح زبان B1 و بالاتر

۵ امتیاز

۱۰ امتیاز

 

 

·        ویزای جستجوی کار Job Seeker اتریش

ویزای جستجوی کار نیز براساس سیستم امتیازبندی صادر می شود و امتیاز مورد نیا زاین ویزا حداقل 70 می باشد.

مدت زمان اعتبار این ویزا 6 ماه است که فرد متقاضی 6 ماه فرصت دارد تا در خاک این کشور به جستجوی کار بپردازد. که با پیدا کردن کار متناسب با حرفه خود و کسب امتیاز لازم می تواند کارت اقامت اتریش با عنوان کارت قرمز- سفید- قرمز را دریافت کند.

اطلاعات امتیازبندی ویزای جاب آفر کشور اتریش مانند جدول زیر می باشد:

میزان تحصیلات

کارشناسی و کارشناسی ارشد

مدرک تحصیلی دکترا

فارغ‌التحصیلان از دانشگاه‌های اتریش

داشتن ثبت اخراع

فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی

۲۰ امتیاز

۴۰ امتیاز

۱۰ امتیاز

۲۰ امتیاز

۳۰ امتیاز

سن

بین ۲۰ تا ۳۵ سال

بین ۳۵ تا ۴۰ سال

بین ۴۰ تا ۴۵ سال

۲۰ امتیاز

۱۵ امتیاز

۱۰ امتیاز

تجربه کاری

داشتن تجربه کاری داخل اتریش به مدت حداقل ۶ ماه

داشتن تجربه کاری خارج از اتریش به مدت حداقل ۱ سال

۱۹ امتیاز

مراکز مشاوره در تهران

 امروزه فشارهای ناشی از مشکلات زندگی و کار، بر جسم، ذهن و روان شما و خانوادیتان تاثیرات منفی می گذارد. شما می توانید برای رهایی از این فشارها و تضمین سلامت ذهنی و روانی خود و کودکانتان به مراکز مشاوره و کلینیک های روان درمانی مراجعه نمایید.

در این مراکز مشاوره در تهران برای سلامت ذهنی و کاردرمانی های گفتاری، جسمی و حرکتی کودکان و نوزادان خدماتی ارائه می شود.

چه خدماتی در مراکز مشاوره ارائه می شود؟

مشاوره و روان درمانی جهت حفظ سلامت روان، برای همه افراد خانواده در هر سنی نیاز است. این مراکز مشاوره خدماتی متناسب با سن، جنسیت، شغل و موارد متعدد دیگر به مراجعان خود ارائه می دهند.

مشاوره کودک و نوجوان

نوروتراپی

تست روانشناسی

مشاوره آنلاین

مشاوره فردی

زوج درمانی

درمان اختلالات

مشاوره خانواده

روانپزشکی

دوره ها و کارگاه های تخصصی روانشناسی

لیست مراکز مشاوره در تهران

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

ادرس: تهران،آسمان،بلوار پاکنژاد،خ. گلها

شماره تماس: 02122354282

مرکز مشاوره تحصیلی شهداد

ادرس: تهران،قبا،خ. دکتر شریعتی،خ. قبا،خ. ناطق نور

شماره تماس: 02122896274

مرکز مشاوره اکسیر

ادرس: تهران،ایوانک،خ. دادمان،خ. فلامک شمالی،خ. شانزدهم

شماره تماس: 02188078585-09356567329

آدرس سایت: psychoexir.com

واتساپ: 09356567329

کانال تلگرام: Psychoexiir

اینستاگرام: Psycho.exir

مرکز مشاوره و روانشناسی گروه همراه

آدرس: تهران،سعادت آباد،سرو شرقی ، علامه طباطبایی شمالی ، بین شانزدهم و چهاردهم ، پلاک ۸۷ ، ساختمان سایه ط ۶ واحد ۳۴

شماره تماس: 02122383846-09361087334

باشگاه یوگا و مرکز مشاوره پیام مهر

ادرس: تهران،دریا،خ. مطهری شمالی،خ. عباسی اناری

مرکز مشاوره ترنم

آدرس: تهران،سلسبیل شمالی،خ. دامپزشکی،خ. سلمان فارسی

شماره تماس: 02166381362- 09213362516

ادرس سایت: markazetaranom.com

واتساپ: 09213362516

انستاگرام: tme/taranom_ psychology-center

جاب سیکر آلمان

 یکی از آسان ترین روش های مهاجرت برای افراد جویای کار که دارای تخصص در یک رشته هستند ویزای جستجوی کار آلمان یا ویزای جاب سیکر هستند.

متقاضیان با استفاده از این ویزا می توانند تا شش ماه به راحتی به کشور آلمان بروند و به دنبال شغل مناسبی برای خود بگردند تا قرارداد کاری خود را ثبت نمایند. ما در این مقاله سعی داریم تا نکاتی را در مورد اخذ ویزای جاب سیکر آلمان برای شما بیان کنیم.

مزایای اخذ ویزای جاب سیکر کار آلمان

ویزای جستجوی کار آلمان مزیت های زیادی برای متقاضیان خود دارد. از جمله این مزیت ها عدم نیاز به مدرک زبان و فرصت ۶ ماه زندگی در آلمان برای جستجوی کار در این کشور.

شانس بالای صدور این ویزا نسبت به دیگر برنامه ها

ویزای جستجوی کار در آلمان به علت عدم نیاز به مدرک قوی زبان و سرعت بالای رسیدگی به دادخواست متفاضی نسبت به دیگر برنامه های مهاجرتی از جمله مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری شانس قبولی بالاتری وجود دارد. افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند ویزای جاب سیکر بهترین انتخاب برای شما است.

تبدیل ویزای جاب سیکر به ویزای کار آلمان

متقاضی ویزای کار آلمان در صورتی که بتواند تا ۶ ماه فرصتی که دارد با یک کارفرما در آلمان به توافق برسد و با او قرارداد کاری رسمی معتبر امضا کند، می تواند ویزای جستجوی کار آلمان خود را به ویزای کار آلمان تبدیل نماید. متقاضیانی که در کشور خود از سطح دانش و مهارت بالا و سابقه کاری خوبی برخوردار هستند از ملاک های بیشتری برای این اقدام بهره مند هستند.

سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزاهای دیگر

افرادی که دارای ویزای جاب سیکر آلمان هستند در ۶ ماه فرصتی که برای پیدا کردن کار در آلمان دارند می توانند به کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کرده و از زیبایی های طبیعی و تاریخی اروپا دیدن کنند.

مدارک لازم برای ویزای جاب سیکر آلمان

در این قسمت از مقاله قصد داریم به بررسی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای جستجوی کار آلمان بپردازیم. ارائه این مدارک در روند دریافت ویزای جاب سیکر آلمان امری ضروری و مهم است.

این مدارک به شرح زیر است:

• مدارک هویتی مانند شناسنامه و پاسپورت

• آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات

• سابقه کاری و مدارک کاری فرد متقاضی

• انگیزه نامه برای شغل مورد نظر

• رزومه

• بیمه نامه مسافرتی

• بوکینگ هتل یا ووچر و یا در صورت اجاره کردن اجاره نامه ملک

• فرم ویزا

• تمکین مالی تا حداقل ۵۱۶۶ یورو

شرکت دیجیتال مارکتینگ

 بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با کسب و کارهای آنلاین دیگر تبلیغات سنتی جوابگو نیست. کسب و کارهای بزرگ باید به فکر استراتژی های جدید برای تبلیغات و افزایش مشتریان خود داشته باشن.

همان طور که انتخاب شریک زندگی و دوست در زندگی با چالش هایی همراه است انتخاب شریک تجاری نیز برای شما چالش برانگیز خواهد بود که برای رسیدن به نتیجه خوب باید علاوه بر صرف انرژی زمان گذاشته و با بررسی های فراوان بتوانید شرکت دیجیتال مارکتینگ خوبی را برای خود انتخاب نمایید. انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حرفه ای برای کسب و کارهای قوی عمری ضروری و با اهمیت می باشد. ما سعی داریم در این مقاله یک سری نکات را برای انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ خوب برای شما بیان کنیم.

شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست؟

هرطور که از قدیم گفته اند باید کار را به کاردان سپرد همانگونه که شما برای ترجمه مدارک خود به دفاتر دارالترجمه مراجعه میکنید و یا برای دفاع از حقوق خود به دادگاه و به سراغ وکلای معتبر می روید، استراتژیک برای رشد کسب و کار شما در فضای آنلاین نیز نیاز به استخدام افراد کارشناس و خبره در این حوزه دارد.

خبرهای در حوزه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال اعم از سئو، طراحی سایت، طراحی گرافیکی، عکاسی و... معمولا در شرکت های دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند و به رشد کسب و کارهای آنلاین مختلف کمک می‌کنند. وظیفه اصلی دیجیتال مارکتینگ ها برنامه ریزی برخط و چینش استراتژی برای حضور حداکثری کسب و کارهای آنلاین می باشد. حالا در هر شرایطی که حضور در موتورهای جستجو باشد یا اینستاگرام تفا تی ندارد ولی در نهایت رشد کسب و کار شما در همکاری با شرکت های دیجیتال مارکتینگ تضمین شده است.

انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

1. اهداف خود را مشخص کنید

2. آغاز پروسه تحقیقات

3. چه خدماتی می خواهید

لیست خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ

• سئو سایت

• تبلیغات گوگل

• بازاریابی ایمیلی

• برندینگ

• تولیدمحتوا

• سوال مدیا مارکتینگ

خانه هوشمند

 خانه هوشمند چیست؟ تقریبا در زندگی امروزه همه ما به نوعی از هوشمندسازی در فعالیت های روزمره خود استفاده می کنیم مثلا درب های اتوماتیک پارکینگ ها، ساعت های زنگ دار، تایمر اجاق گاز، ریموت کنترل ها و ... ‌. اما وقتی می گوییم خانه هوشمند منظور چیزی بیشتر از این هاست.

خانه هوشمند چیست؟

خانه هوشمند یا اسمارت هوم به زبان ساده، به خانه و ساختمان مدرنی گفته می شود که همه اجزا و لوازم برقی آن به وسیله یک سیستم مرکزی به صورت یکپارچه شده و به خوبی کار می کنند. در خانه های هوشمند شما می توانید به راحتی همه مسائل خانه خود را کنترل نمایید حتی از آن سر دنیا هم قابل کنترل هستند.

شما می توانید روی تمام بخش های خانه خود برنامه از پیش تعیین شده و خودکار داشته باشید یا زمانی هم که در خانه خود نیستید روی بخش های مختلف آن نظارت داشته باشید.

خانه هوشمند چگونه کار میکند؟

تکنولوژی خانه های هوشمند از سه ساختار پیروی می کند:

1. جمع آوری داده ها

2. پردازش داده ها

3. اجرای اقدامات

در ادامه مقاله مختصری از این ساختار را برای شما شرح می دهیم.

1. جمع آوری داده ها

در ابتدا تمام حسگرها، دوربین ها، میکروفون ها اطلاعاتی را در مورد محیط خانه جمع آوری می کنند.

2. پردازش داده ها

در این مرحله داده های جمع آوری شده به واحد پردازش مرکزی ارسال، ذخیره و تحلیل می شوند تا براساس اطلاعات تصمیم گیری شوند. به عنوان مثال داده های دما و رطوبت روی سیستم سرمایش و گرمایش خانه تاثیر می گذارد.

3. اجرای اقدامات

داده‌ های پردازش شده به اجرای اقداماتی می رسند. مانند کنترل لوازم خانگی، کاهش دمای سیستم گرمایش، بسته شدن پرده ها و... .

به همین خاطر کاربران می توانند از راه دور دمای خانه را مدیریت نمایند، نشت گاز و آتش سوزی را تشخیص می دهند و از هوش مصنوعی برای دستورات صوتی استفاده می کنند.

اجزای خانه هوشمند

• کنترل کننده مرکزی

• پروتکل های ارتباطی

• رابط های کاربری

• سنسورها

• عملگرها

• دستگاه ها و تجهیزات هوشمند

مهمترین مزیت های خانه های هوشمند

• راحتی و تحت کنترل قرار گرفتن همه وسایل خانه

• مصرف بهینه انرژی و زمان

• تامین ایمنی و امنیت بیشتر

• کنترلی شدن تجهیزات و لوکس کردن قابلیت ها

مهاجرت کاری به آلمان

 کشور آلمان به دلیل سطح قابل قبول رفاه، امنیت، رشد اقتصادی و بازار کار مناسب، امروزه یکی از بهترین مقصدها برای مهاجرت می باشد. کشور صنعتی و پیشرفته آلمان در سال های اخیر به دنبال نیروهای پویا و خلاق بوده است به همین علت شرایط مناسبی را برای مهاجرت شغلی متقاضیان خود در سرتاسر دنیا در نظر گرفته است. اگر شما هم قصد مهاجرت به آلمان با ویزای کاری برای ادامه زندگی را دارید این فرصت را از دست ندهید و تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا مشاغل مورد نهیاز و انواع ویزای کاری آلمان را بیشتر بشناسید.
مشاغل مورد نیاز آلمان در مهاجرت کاری
بیشترین مشاغلی که در کشور آلمان بازار کار بهتری دارند و نیروی کار در انها بیشتر مورد نیاز است به شرح زیر می باشد:
• پزشکی، پرستاری و سلامت
• فروش و بازاریابی
• علوم کامپیوتر، شبکه و IT
• علوم پایه و سیاسی و تحقیقاتی
• فنی تخصصی
• مهندس
انواع ویزای کار آلمان
یکی از راه های ورود به کشور آلمان و اقامت در آن ویزای کاری است که دریافت آن روش های مختلفی دارد. که در ادامه به چند مورد از پرکاربردترین این ویزاهای کاری را برای شما بازگو خواهیم کرد:
ویزای کاری استخدامی یا Employment Visa
این ویزای برای افراد فنی و متخصص مناسب می باشد که با مهارت و سابقه کاری مرتبط می توانند پشنهاد شغلی یا جاب آفر را از کارفرماهای آلمانی دریافت کنند و همزمان اقدام به دریافت ویزا و مجوز کار نمایند.
ویزای جستجوی کار یا Job Seeker Visa
در این نوع ویزا متقاضی می تواند به مدت 6 ماه در این کشور اقامت موقت داشته باشد و در طی این مدت به جستجوی کار اقدام نماید. از موارد لازم برای دریافت ویزای جستجوی کار آلمان، 5سال سابقه کار، مدرک تحصیلی معتبر، مدرک زبان آلمان و تمکن مالی به میزان هزینه زندگی در 6ماه اقامت موقت.
بلوکارت یا Blue Card
افرادی که دارای مدرک دانشگاهی معتبر و جاب آفر از یک کارفرمای آلمانی هستند می توانند بلوکارت یا کارت آبی دریافت کنند. در واقع بلوکارت مجوز اقامت شما در آلمان است که به واسطه آن شما می توانید در این کشور کار و زندگی کنید. در زمان دریافت بلوکارت باید مبلغ حقوق تعیین شده برای شما مشخص و مورد تایید باشد.
ویزای کارآموزی یا Ausbildung Visa
از دیگر ویزاهای کاری آلمان ویزای آوسبیلدونگ است. این ویزا مختص دانش آموزان یا دانشجویان بالای سن 17 سال است که حداقل مدرک دیپلم را دریافت کرده باشند. این افراد دارای مدرک زبان آلمانی و تمکن مالی هستند.


شرکت طراحی سایت

 یکی از راههای مطمئن برای گذر کسب و کارها از حالت سنتی به مدرن طراحی وبسایت است. وقتی حرف از بهترین شرکت طراحی سایت به میان می آید باید به مواردی اشاره کنیم که باعث می شود یک شرکت لقب بهترین شرکت طراحی سایت را در ایران از آن خود کند.

ما سعی داریم در این مقاله معیارهای بهترین بودن یک شرکت طراحی سایت را با شما در میان بگذاریم.
ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت
براساس آنچه که گفته شد معیار بهترین شرکت طراحی سایت برای هر مجموعه ی کاری متفاوت است. در زیر یک سری از گزینه ها را باهم بررسی می کنیم:
1. نمونه کارهای قوی و شایسته
هر شرکتی که اقدام به طراحی سایت می کند می تواند ادعا داشته باشد که بهترین است اما معیار اول برای بهترین بودن یک شرکت طراحی سایت اعتماد مشتریان بزرگی است که طراحی سایت مجموعه ی خود را به این شرکت می سپارند. نمونه کارهای بزرگ و کوچک مختلف یه مجموعه نشان دهنده قدرت سیستم طراحی و خلاقیت تیم آن شرکت می باشد.
و همچنین از طریق مشاهده نمونه کارهای یک شرکت طراحی سایت می توان به نقاط قوت و ضعف طراحی آن شرکت پی برد.
2. طراحی و عملکرد قدرتمند
سایت هر فروشگاه و شرکتی نشان دهنده ی مجموعه، محصولات، خدمات و در نهایت برند آنها خواهد بود. بنابراین باید از نظر بصری برای ببیننده جذاب و حرفه ای باشد. طراحی زیبا همراه با سرعت و امنیت مطلوب بهترین تجربه را به کاربران خود فراهم می کند.
سرعت و ساختار صحیح سایت هم به اندازه یا حتی بیشتر از طراحی حائز اهمیت است. ساختار کدنویسی سایت باید مطابق با استانداردهای مرورگر باشد و از نظر سرعت یا کارایی به طور منظم آزمایش شوند. یکی از نکات مهم و کلیدی در تجربه کاربری و کاهش بانس ریت، سرعت بارگذاری یم صفحه است.
3. طراحی اختصاصی یا وردپرس
یکی دیگر از معیارها درباره مهم ترین محل مناقشه بین برنامه نویسان و صاحبان کسب و کار است. طراحی اختصاصی سایت به معنای کدنویسی صفرتا صد یک سایت تا زمان تحویل پروژه است که عمدتا به سبب قدرت CMS مورد استفاده است که علاوه بر سرعت و امنیت بسیار بالا قابلیت هایی دارد که برای طراحی های خاص باید به سراغ آنها رفت

مرکز روانشناسی در تهران

 ما در این مقاله سعی داریم چند کلینیک روانشانسی در تهران را به شما معرفی نماییم تا در صورت نیاز بتوانید از خدمات آنها استفاده نمایید.
1. کلینیک روانشناسی و مرکز فوق تخصصی مغز، اعصاب و ستون فقرات طبیب
نشانی کلینیک: تهران- سعادت آباد- خیابان سرو شرقی- خیابن مجد- مرکز جراحی سعادت آباد- طبقه پنجم- کلینیک فوق تخصصی مغز، اعصاب و ستون فقرات طبیب
تلفن تماس جهت رزرو نوبت: ۰۲۱۲۲۳۸۸۳۰۱ – ۰۲۱۲۲۳۸۸۳۰۲
مشاوره انلاین و رزرو نوبت در واتساپ: ۰۹۳۵۳۸۸۳۰۱۱ – ۰۹۳۵۳۸۸۳۰۱۳
آدرس صفحه اینستاگرام: tabibnc@
روز و ساعات کاری کلینیک: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 تا 21
خدمات روانشناسی، روان درمانی و مشاوره کلینیک تخصصی طبیب:
• مشاوره آموزشی و تحصیلی
• رفع اختلالات گفتاری و رفتاری در کودکان و نوجوانان
• زوج درمانی
• روانکاوی
• درمان اختلال میل جنسی و روابط زناشویی
• درمان نعوظ مردان
• درمان تخصصی انزال زودرس و دیررس
• درمان اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان
• دیسپارونی
• مشاوره زندگی
• مشاوره ازدواج
• مشاوره خانواده
2. گروه تخصصی روانپزشکی و روانشناسی مهربد
شانی کلینیک: تهران – مقدس اردبیلی(زعفرانیه) – بعد از مجتمع تجاری پالادیوم – کوچه شیرین – پلاک ۱۲ – واحد ۵ – گروه روانپزشکی و روانشناسی مهربد
شماره تماس جهت هماهنگی، مشاوره و رزرو نوبت: ۰۲۱۲۲۰۱۹۳۶۴
آدرس صفحه اینستاگرام: mehrbodcenter@
برخی از مهمترین خرمات کلینیک روانپزشکی و روانشناسی مهربد به شرح زیر می باشد:
روان درمانی:
• توسعه فردی
• درمان اختلالات خلقی
• درمان اختلال خواب
• درمان اضطراب
• درمان وسواس
• مشاوره اعتیاد
زوج درمانی:
• مشاوره زوج درمانی
• مشاوره پیش از ازدواج
• پایان رابطه عاطفی
• انواع اختلالات جنسی
• اختلالات جنسی در زنان
• گفتار درمانی
• روانپزشکی کودکان، نوجوانان و سالمندان
• مشاوره خانواده
• مشاوره آنلاین
• درمان افسردگی
• درمان اختلالات دو قطبی
• درمان اختلالات هوشیاری
• درمان عواقب مصرف داروهای روان گردان
و …
3. کلینیک روان‏شناسی حس حضور
نشانی کلینیک: تهران- بلوار اصلی ستارخان- روبروی برق آلستوم- طبقه دوم- پلاک ۷۷۶- مرکز خدمات روانشناسی، روانپزشکی و مشاورۀ حس حضور
تلفن تماس: ۰۹۱۰۲۰۱۳۷۸۳– ۰۹۲۱۰۱۷۴۶۵۶– ۰۲۱۴۴۲۶۵۰۵۴
مشاورۀ آنلاین و رزرو نوبت در واتساپ: ۰۹۲۱۰۱۷۴۶۵۶
آدرس صفحه اینستاگرام: hesse_hozour_center
خدمات روانشناسی حس خوب
• روان‏ درمانی فردی
• روان‏ درمانی زوجی
• دارودرمانی روانی
• مشاورۀ فردی
• مشاورۀ زوجی
• سکس‏تراپی
• مشاورۀ تحصیلی
• مشاورۀ شغلی
• مشاورۀ ازدواج
• مشاورۀ خانواده
انجام آزمون های مختلف مانند:
• هوش
• شخصیت
• بالینی
• استعداد
• مشاورۀ کودک و نوجوان
• بازی درمانی و نوروفیدبک
4. کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره روان آرام
نشانی کلینیک: تهران، میدان ونک – خیابان ملاصدرا – خیابان شیرازی شمالی – نبش کوچه شهریار – پلاک ۱۸۱ – طبقه ۳ – واحد ۱۶- کلینیک روانشناسی روان آرام
شماره تلفن جهت هماهنگی، مشاوره و رزرو نوبت: ۰۲۱۸۸۲۱۶۱۰۰
شماره همراه: ۰۹۹۰۵۷۵۸۵۹۰
آدرس صفحه اینستاگرام: ravanaram.clinic@
روز و ساعات کاری کلینیک: همه روزه از ساعت ۰۹:۰۰ لغایت ۲۱:۰۰ (بدون تعطیلی)
خدمات کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاور روان آرام:
• مشاوره خانواده
• مشاوره قبل از ازدواج
• مشاوره ازدواج
• زوج درمانی
• مشاوره فردی
• روانکاو
• مشاوره افسردگی
• روانپزشکی
• مشاوره جنسی
• مشاوره کودک
• مشاوره نوجوان
• مشاوره تحصیلی
• اختلالات روان
• مشاوره از دست دادن عزیز
• مشاوره رابطه با خانواده همسر
• مشاوره ارتباط با همسر
• اختلال خوردن
• اختلال جنسی
5. مرکز مشاوره و روانشناسی ذهن آرا
آدرس شعبه مرکزی (سیدخندان): تهران – سیدخندان – خیابان جلفا – خیابان کاویان غربی – پلاک ۵۸ – مرکز مشاوره روانشناسی ذهن آرا
شماره تماس شعبه مرکزی: ۰۲۱۲۶۷۲۲۱۴۰ – ۰۲۱۲۶۷۲۲۱۴۴ – ۰۲۱۲۶۷۲۲۱۳۵
آدرس شعبه شمال (قیطریه): تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از پل صدر – روبروی مترو صدر – ابتدای خیابان سیمیاری – پلاک ۷۲ – طبقه همکف – واحد ۲ – گروه روانشناسی ذهن آرا
شماره تماس شعبه شمال: ۰۲۱۹۱۰۱۸۱۵۰ – ۰۲۱۹۱۰۱۸۱۴۰ – ۰۲۱۹۱۰۱۸۱۳۰
آدرس صفحه اینستاگرام: cliniczehnara@
خدمات روانشناسی و مشاور روان ذهن آرا
• روانشناسی کودک
• روانشناسی بالینی
• مشاوره
• تست های روانشناسی
• مشاوره غیرحضوری
• درمان های تکنولوژیک
• توانبخشی شناختی


لیست قیمت سیستم اعلام حریق سایان

 استفاده از سیستم اعلام حریق امروزه یکی از موارد ضروری برای کلیه ساختمان های مسکونی و تجاری می باشد که در زمان ساخت و ساز لازم است که کارفرما تاییدیه شرکت های آتش نشانی را از لحاظ نصب و راه اندازی صحیح سیستم اعلام حریق در ساختمان دریافت نمایند و تنها با در دست داشتن این تاییدیه می توانند از شهرداری منطقه پایان کار ساختمان را دریافت نمایند.
هدف از نصب سیستم اعلام حریق در ساختمان ها کاهش خسارت های مالی و جانی در زمان آتش سوزی می باشد که در کشورهای پیشرفته به دلیل استفاده از این سیستم ها آمار خسارت به صفر رسیده است به همین منظور برندهای مختلفی از سیستم اعلام حریق در ایران تهیه و تولید می شوند که در ادامه این مقاله قصد داریم برند اعلام حریق سایان را به شما معرفی نماییم برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
معرفی سیستم اعلام حریق سایان
اعلام حریق سایان یکی از معتبرترین برندهای ایرانی می باشد که کلیه تجهیزات خود را زیر نظر کارشناسان متخصص و با تجربه تولید کرده و با ثیمت مناسب و کیفیت بالا به بازار عرضه می کند. اگرچه سیستم های اعلام حریق با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند اما برند سایان جزء برترین برندها به شمار می رود.
شرکت تولیدکننده تجهیزات آتش نشانی سایان از استانداردهای ملی ایران پیروی کرده و دارای گواهی نامه های بین المللی برای محصولات تولیدی خود می باشد که این امر باعث شده تا جزو سامانه های متعارف در ایران قرار بگیرد.
محصولات نمایندگی اعلام حریق سایان
از محصولات اعلام حریق سایان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• دکتور دود
• دکتور حرارت
• نست یاب گاز
• ..
مشخصات و ویژگی های سیستم اعلام حریق سایان
• مقاومت بالا در برابر رطوبت
برند سایان در تولید تجهیزات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کند به همین علت این سیستم در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار هیچ گونه خوردگی و زدگی در قسمت های مختلفی نمی شود.
• مقاومت بدنه
بدنه اعلام حریق سایان دارای استحکام بسیار بالایی می باشد.
• برخورداری از استاندارد BS-5839
همانطور که در اوایل مقاله با شما صحبت کردیم سیستم اعلام حریق سایان بر اساس آخرین استانداردهای اروپا و تکنولوژی روز تهیه و تولید می شوند، لازم به ذکر است که بگوییم استاندارد BS-5839 یکی از معتبرترین استانداردهای اروپا است که این برند از ان برخوردار است.
سیستم اعلام حریق سایان علاوه بر موارد فوق دارای ویژگی های بازر دیگری مانند حذف ناپایداری های گذرا، مقاومت در برابر تخلیه الکتریسته ساکن، برخورداری از مدارات متالیزه، گارانتی 2 ساله، دفترچه راهنمای فنی برای نصب و برخورداری از لوازم جانبی یدکی برخوردار هستند.


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد